Rynek przypraw i sosów

Ukryte koszty systemów żywnościowych są niezwykle wysokie. Jak sobie z nimi poradzić? 06.11.2023 / 12:13

Krzysztof Pawiński, Maspex: Urzędnicze twierdzenie, że CIT nie może być prosty, to bzdura 28.10.2023 / 14:56

Marka Pudliszki rozpoczęła nową kampanię reklamową. Wybrano niezręczne hasło? 10.10.2023 / 15:27

Najwięksi płatnicy podatku CIT wśród producentów z branży spożywczej i FMCG 04.10.2023 / 18:55

Czy Nutri-Score łamie zbiorowe interesy konsumentów? W tej sprawie wypowie się UOKiK 30.08.2023 / 18:31

Grupa Maspex inwestuje w zakład Agros Nova w Łowiczu i podkręca jego moce. Jak bardzo? 29.08.2023 / 17:33

Maspex wyda na projekty badawcze i innowacyjne ponad 900 mln zł do 2030 r. Firma stawia na zrównoważony rozwój 24.08.2023 / 17:36

FoodWell ma nowego wiceprezesa i dyrektora generalnego. Marian Owerko ściągnął managera pracującego dla Coca-Coli, Red Bulla i CEDC 16.08.2023 / 14:01

Świat nie dogoni Żabki! - uważa Krzysztof Krawczyk, szef CVC w Polsce
Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"