Horeca i qsr

Cofix się nie poddaje! Operator planuje mocny rozwój swojej sieci w Polsce 01.04.2025 / 12:47

Jerzy Tymofiejew, Rex Concepts, na Retail Trends: Z Żabką możemy się dogadać 01.04.2025 / 11:40

Nowa odsłona eHurtowni – jeszcze większe wsparcie dla dystrybutorów w walce o klientów! 01.04.2025 / 11:25

Sieć kawiarni The White Bear Coffee zamierza przyspieszyć tempo ekspansji. Rośnie zainteresowanie przedsiębiorców modelem franczyzowym firmy 01.04.2025 / 09:05

Tchibo wprowadza do menu coffee barów Pop Latte, którego recepturę stworzyła jedna z pracowniczek 30.03.2025 / 14:15

Pizza strzałem w gastronomiczną dziesiątkę. Żabka chwali się wynikami i zapowiada rozwój streetfoodowej oferty 27.03.2025 / 11:34

Jesper Oestergaard, szef 7-Eleven w Danii prognozuje przyszłość sklepów convenience i handlu spożywczego [WYWIAD] 26.03.2025 / 12:06

Właściciel znanych restauracji prognozuje wzrosty. Co czeka Grupę Mex Polska? 25.03.2025 / 11:13

Świat nie dogoni Żabki! - uważa Krzysztof Krawczyk, szef CVC w Polsce
Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"