Rynek artykułów przemysłowych

Carrefour zrobił rewolucję w ofercie przemysłowej. Jak sieć znalazła pomysł na sukces? - Paweł Gadawski, Dyrektor Działu Produktów Non-Food oraz Paliw w Carrefour Polska [WYWIAD] 27.02.2024 / 12:44

Krzysztof Tarczyński nowy szef Whirlpool na Polskę i kraje bałtyckie pokazuje strategię rozwoju sprzedaży firmy w trudnym otoczeniu konsumenckim 23.02.2024 / 12:19

Stora Enso wdroży nowy program naprawczy. Co się dzieje z biznesem potężnego producenta opakowań? 11.02.2024 / 09:08

Carrefour planuje wielką imprezę! Sieć inwestuje w nowy koncept handlowy w dziale non food. Jakich klientów chce przyciągnąć? 09.02.2024 / 15:08

Aktywność terrorystów na Morzu Czerwonym może uderzyć w zapasy i spowodować spadek marż. Jakie branże mogą ucierpieć najmocniej? 29.01.2024 / 09:20

Iga Świątek została ambasadorką marki Lego w Polsce 09.01.2024 / 12:47

Nowy trend w kategorii chusteczek higienicznych. Marki własne zmieniają opakowania 07.01.2024 / 12:09

Inspekcja Handlowa sprawdziła pralki i lodówki. Czy urządzenia sprzedawane w sklepach zużywają tyle wody i prądu ile deklarują producenci? 07.01.2024 / 09:50

Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Carrefour kompaktyzuje hipermarkety. Tomasz Mikołajec: Nowy koncept zachował wszystkie przewagi hiper- i supermarketów nad dyskontami
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"