Makro Cash&Carry

Lidl i Biedronka przestały rywalizować na ceny. Jedna z sieci odpuściła, ale druga nadal ściga się o miano najtańszej 17.06.2024 / 10:52

MAKRO ogólnopolskim cyklem „Super Sklep” wspiera klientów ODIDO 05.06.2024 / 10:32

Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life 22.05.2024 / 12:16

Makro obniża o 20 proc. zużycie energii w swoich halach hurtowych. Jakie plany związane z zieloną transformacją ma dystrybutor? 17.05.2024 / 14:16

Grupa Metro zacieśnia współpracę z klientami w krajach Europy Wschodniej. Jakie osiąga tam wyniki? 08.05.2024 / 18:10

Co uratuje hurt? Analiza handlu hurtowego FMCG i ranking TOP 10 największych hurtowników spożywczych w Polsce 08.05.2024 / 15:48

MAKRO Polska uruchamia nową aplikację do zamawiania dla gastronomii 08.05.2024 / 15:47

Właściciel sieci Makro Polska pokazał wyniki. Jak poradziła sobie Grupa Metro w pierwszym półroczu? 07.05.2024 / 19:35

Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Carrefour kompaktyzuje hipermarkety. Tomasz Mikołajec: Nowy koncept zachował wszystkie przewagi hiper- i supermarketów nad dyskontami
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"