Ostatnia mila

Logistyka w branży FMCG to nie bułka z masłem. Sprawdź, o czym koniecznie powinieneś wiedzieć 13.08.2024 / 11:35

Lidl uruchomi sieć punktów odbioru paczek w polskich sklepach. Ile ich będzie? 07.08.2024 / 14:36

Wjazd tylko dla zielonych. Handel musi się przygotować na strefy czystego transportu w Polsce! 26.07.2024 / 08:36

Orlen Paczka podpisała umowę na obsługę dużej sieci handlowej. Operator negocjuje kolejne kontrakty 19.07.2024 / 11:51

Glovo i sieć Kakadu błyskawicznie dostarczą klientom produkty dla zwierząt. Co dokładnie? 19.07.2024 / 11:14

Biedronka buduje sieć automatów paczkowych. Czy projekt wstrząśnie rynkiem e-commerce i pomoże dyskonterowi rozwijać biznes online? Jakie są plany rozwoju? 18.07.2024 / 10:42

E-sklepy Biedronki i Carrefoura nigdy nie będą konkurencją dla Frisco - uważa Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupy Eurocash 17.07.2024 / 19:07

Allegro oficjalnie poinformowało o debiucie maszyn paczkowych One Box w Czechach. Marketplace zmienia też nazwę jednej ze swoich marek 10.07.2024 / 14:11

Świat nie dogoni Żabki! - uważa Krzysztof Krawczyk, szef CVC w Polsce
Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"