Specjalistyczne sklepy spożywcze

Grzybki na wypasie. Sklep piekarni Grzybki trochę jak McDonald‘s 12.12.2024 / 08:18

Gdzie Polacy robią zakupy? Jaki kanał dominuje oraz jakimi sposobami pozostałe mogą przyciągnąć klientów? 16.11.2024 / 11:03

Krakowski Kredens robi wielki come-back! Nowy sklep internetowy i powrót do otwierania placówek stacjonarnych 08.11.2024 / 13:16

Tchibo ma już w Polsce 50 sklepów. Wiemy, jak wyglądają otwarciowe plany firmy na przyszły rok 31.10.2024 / 14:37

Starbucks w Polsce: nie tylko ceny kawy są obecnie dużym wyzwaniem 30.10.2024 / 14:13

Starbucks: widzimy duży potencjał rozwoju również w mniejszych miejscowościach 28.10.2024 / 11:24

Wigilia bez handlu?! Co zawiera poselski projekt ustawy Lewicy zakazujący pracy w sklepach w przeddzień Bożego Narodzenia?! [DOKUMENT] 25.10.2024 / 15:20

Dyskonty połknęły kolejny kawałek rynkowego tortu. Ale zyskały też dwa inne kanały sprzedaży detalicznej. Sytuacja w kanale tradycyjnym daje do myślenia [GfK YouGov] 18.10.2024 / 12:09

Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Carrefour kompaktyzuje hipermarkety. Tomasz Mikołajec: Nowy koncept zachował wszystkie przewagi hiper- i supermarketów nad dyskontami
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"