Rynek chemii gospodarczej, kosmetyków i artykułów higieny osobistej

Patrycja Nierada, Rebread: Wartość chleba należy odnaleźć na nowo 10.02.2025 / 11:58

Unilever poszukuje sposobów na plastik. Testował… dostawy w kanistrach pod drzwi 10.02.2025 / 11:07

Rituals - biznes handlowy napędzany doświadczeniem zakupowym. Firma przekracza próg 2 mld euro przychodu 31.01.2025 / 13:53

Konkurent Rossmanna zapowiada mocny rozwój. Sieć niemieckich drogerii chce podwoić liczbę sklepów w Polsce 24.01.2025 / 17:48

Rossmann notuje rekordowe obroty w Polsce. To najlepsze wyniki w 32-letniej historii sieci drogerii w naszym kraju 21.01.2025 / 13:14

Ta kategoria produktów drożeje w sklepach najmocniej. Zmienił się lider drożyzny, a co przyniosą kolejne miesiące? 20.01.2025 / 08:35

Czy branża spożywcza powinna bać się Donalda Trumpa? Czy wojna celna uderzy w producentów żywności w Polsce i Europie? 17.01.2025 / 20:41

Zwolnienia w Oriflame! Koncern zamyka fabrykę w Polsce i przenosi produkcję za granicę. Jak firma się tłumaczy? 11.01.2025 / 10:38

Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Carrefour kompaktyzuje hipermarkety. Tomasz Mikołajec: Nowy koncept zachował wszystkie przewagi hiper- i supermarketów nad dyskontami
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"