Rynek żywności funkcjonalnej

Białe certyfikaty. Co to jest? Dlaczego firmy powinny się nimi zainteresować? 08.08.2023 / 18:37

Marian Owerko, Grupa FoodWell: Tworzymy grupę o dużym potencjale produkcyjnym i dystrybucyjnym, skupionej na e-commerce oraz eksporcie 12.10.2022 / 09:41

Biedronka wprowadza do sklepów produkty marki własnej Go Active dla uprawiających sport 18.09.2022 / 10:14

Dominika Kowalewska, OneDayMore: Rynek funkcjonalnych produktów zbożowych ma dobre perspektywy 22.08.2022 / 12:18

Anna Lewandowska szuka CEO dla swojej firmy Foods by Ann 04.04.2022 / 19:42

Trzy kluczowe trendy na polskim rynku e-grocery w 2022 r. Jak budować asortyment? [ANALIZA] 30.12.2021 / 13:36

Supersonic Food chce podbić półki sklepów w Polsce. W planach pozyskanie funduszy na inwestycje i ekspansję 26.11.2021 / 20:42

Polski producent kombuchy podbija światowe rynki. Spożywczy start-up odnosi sukcesy 22.03.2021 / 19:24

Świat nie dogoni Żabki! - uważa Krzysztof Krawczyk, szef CVC w Polsce
Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"