Trendy zakupowe i konsumenckie

Generacja urody. Młodsze pokolenia Polek i Polaków napędzają zmiany na rynku, którego wartość przekroczyła 35 mld zł 11.05.2025 / 10:24

Gdzie, jak i za ile kupują ubrania Polacy? Niektórzy potrafią wydać nawet 20 tys. złotych [DANE] 08.05.2025 / 13:39

Prawie połowa Polaków dobrze ocenia swoją sytuację finansową. Które grupy społeczne są najbardziej, a które najmniej zadowolone? 08.05.2025 / 09:28

Sprzedaż piwa spada. Co ósmy browar w Polsce nie płaci już na czas kontrahentom. Ten biznes przestaje się opłacać? 04.05.2025 / 11:00

Rynek lodowy w Polsce z dynamicznym wzrostem. To jedna z najszybciej rosnących kategorii! 02.05.2025 / 09:43

Ten TikTokowy hit wyczyścił półki sklepów! Włoskie kanapki robią furorę 01.05.2025 / 10:02

Tyle alkoholu sprzedaje się podczas sezonu grillowego. Poznaj najnowsze dane NielsenIQ 30.04.2025 / 14:22

Co kupić na grilla i w którym sklepie? Oto najczęstsze wybory zakupowe Polaków 30.04.2025 / 11:06

Świat nie dogoni Żabki! - uważa Krzysztof Krawczyk, szef CVC w Polsce
Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"