Marketing i strategie promocyjne

Biedronka sprzedawała sprzęt ogrodniczy za mniej niż 10 proc. ceny. Błąd cenowy czy wyprzedaż? 27.03.2025 / 09:03

Sieć DM rozszerza współpracę z Anną Bardowską. Jakie produkty będzie promowała influencerka znana dzięki programowi "Rolnik szuka żony"? 25.03.2025 / 09:57

Żabka reaktywuje poprzednie logo i organizuje konkurs internetowy. Sieć stawia na marketing "nostalgiczny" 24.03.2025 / 14:35

Carlsberg ponownie inwestuje w piłkę nożną. Został oficjalnym piwem UEFA 23.03.2025 / 08:04

Lewandowski i Szczęsny promują markę Maspexu. Nowa kampania linii napojowej 19.03.2025 / 14:51

Kroczące rabaty w Carrefourze. Sieć twierdzi, że Polacy je lubią 18.03.2025 / 16:27

Sieć stacji BP świętuje! Aplikacja BPme została pobrana już milion razy 13.03.2025 / 17:08

Reklama Lidla w telewizji, a może smsy od Biedronki? Zobacz, jakie formy reklamy preferują Polacy [BADANIE] 13.03.2025 / 15:30

Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Ryszard Petru nie zapomina o handlowych niedzielach. "Niech samorządy decydują"
Carrefour kompaktyzuje hipermarkety. Tomasz Mikołajec: Nowy koncept zachował wszystkie przewagi hiper- i supermarketów nad dyskontami