Retail Trends 2024

Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: Nie wojna cenowa, tylko "zdecydowane, dosyć wyraziste zabieganie o klienta" 21.06.2024 / 14:21

retail trends 2024 Izabela Franke, Future Mind: Nie ma lojalności. Żyjemy w erze zero consumer. Walka toczy się o czytanie intencji konsumentów 21.06.2024 / 14:02

Retail Trends 2024. Generał Waldemar Skrzypczak z ważnym apelem do branży handlowej w Polsce 20.06.2024 / 12:38

Market Roku 2024. Oto lista nagrodzonych sieci handlowych 18.06.2024 / 23:59

Franczyzowy Superbohater 2024. Nagrodziliśmy najlepszych franczyzobiorców w Polsce 18.06.2024 / 23:24

Wręczyliśmy najważniejsze nagrody polskiego handlu! Lista laureatów Retail Business Awards 2024 18.06.2024 / 22:51

Jan Słowik, Lidl Polska: Klienci zauważają trendy, ale są racjonalni w swoich decyzjach 18.06.2024 / 19:05

Grzegorz Bielecki, Frisco na Retail Trends 2024: Jesteśmy w stanie uzyskać korzystny wynik również w mniejszych miastach 18.06.2024 / 18:49

Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Ryszard Petru nie zapomina o handlowych niedzielach. "Niech samorządy decydują"
Carrefour kompaktyzuje hipermarkety. Tomasz Mikołajec: Nowy koncept zachował wszystkie przewagi hiper- i supermarketów nad dyskontami