Rynek napojów, soków, nektarów i wody

Pepsi i Coca-Cola rozpychają się na półkach w Lidlu i Biedronce. Pozostali gracze napojowi nie mają szans 21.12.2024 / 11:17

Kumulacja w handlu! Jakie kategorie napędzały sprzedaż w sklepach małoformatowych? [NAJNOWSZE DANE] 20.12.2024 / 13:50

ChaiKola z nowymi inwestorami. Prezes Krynicy Vitamin i były prezes Purella Superfoods rozwijają znaną markę napojową i zapowiadają międzynarodową ekspansję 20.12.2024 / 13:38

Paweł Piątek, Danone: Prawie wszystkie rynki, na których działamy, rozwijają się i zakładamy, że trend ten utrzyma się w nadchodzącym roku 19.12.2024 / 12:05

Kraje Mercosur „zaleją” Polskę tanim sokiem? Producenci ostrzegają 16.12.2024 / 13:01

Robert Wawro, Maspex, wskazuje szanse i wyzwania dla największego polskiego koncernu spożywczego w 2025 r. [KOMENTARZ] 13.12.2024 / 13:35

Coca-Cola montuje ładowarki do samochodów w domach swoich menedżerów. Koszty ładowania bierze na siebie 09.12.2024 / 12:34

Danone wydał ponad 100 mln zł na inwestycję w Polsce, która będzie koordynować łańcuch logistyczny dla 26 zakładów z całej Europy 06.12.2024 / 22:39

Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Carrefour kompaktyzuje hipermarkety. Tomasz Mikołajec: Nowy koncept zachował wszystkie przewagi hiper- i supermarketów nad dyskontami
Krzysztof Pawiński mówi o znaczeniu polskiego biznesu i budowaniu jego pozycji. "Nie możemy być sprowadzeni do klientów Biedronki i Lidla"