Najnowsze newsy

Nowi menedżerowie w zarządzie Komputronika. To specjaliści od lat związani z firmą 04.06.2025 / 14:51

Właściciel marki Gorąco Polecam startuje z nowym konceptem gastronomicznym. Stawia na soki i sałatki 04.06.2025 / 14:15

Były prezes Bricomarché właśnie otworzył trzeci sklep. "To nie przypadek" 04.06.2025 / 13:28

Skąd konsumenci wiedzą o promocjach? Sklepy wciąż mocne 04.06.2025 / 13:05

Znana sieć odzieżowa działająca w Polsce ofiarą cyberataku. Hakerzy próbowali dostać się do kont użytkowników 04.06.2025 / 11:49

Francusko-brytyjska ofensywa InPostu. Odbiór paczki już w ponad 50 tysiącach miejsc 04.06.2025 / 11:06

Na czym Polacy nie oszczędzają? Badanie wskazuje zaskakujące wybory konsumentów 04.06.2025 / 10:55

Ryszard Petru nie zapomina o handlowych niedzielach. "Niech samorządy decydują" 04.06.2025 / 10:31

Świat nie dogoni Żabki! - uważa Krzysztof Krawczyk, szef CVC w Polsce
Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
ROP, czyli Rozmowy Okropnie Problematyczne. Batalia ważniejsza od tej o system kaucyjny